Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Курилюк Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Фадєєва О. Ю. Типологія завдань для систематизаціі знань про композити в текстах медично-біологiчного профiлю [Електронний ресурс] / О. Ю. Фадєєва, Т. I. Курилюк // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2013. - Вип. 22. - С. 214-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2013_22_30
| 2. |
Курилюк Т. Про вивчення поетики віршованих творів Сидора Воробкевича [Електронний ресурс] / Т. Курилюк // Науковий вісник Чернівецького національного університету. Слов'янська філологія. - 2011. - Вип. 547-548. - С. 93-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnusf_2011_547-548_18
| 3. |
Курилюк Т. Тропи у віршованих творах Сидора Воробкевича першого періоду творчості (1863 – 1867) [Електронний ресурс] / Т. Курилюк // Науковий вісник Чернівецького національного університету. Слов'янська філологія. - 2012. - Вип. 585-586. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnusf_2012_585-586_17
| 4. |
Іванова Т. А. Про прийоми подолання труднощів у засвоєнні категорії виду дієслова студентами-туркменами [Електронний ресурс] / Т. А. Іванова, Т. І. Курилюк // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2016. - Вип. 29. - С. 35-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2016_29_6 Розглянуто одну з найбільш складних для вивчення в іноземній аудиторії частин мови - дієслово, аналізується вивчення категорій часу та виду дієслова студентами-туркменами. Розкрито видову сутність, видову особливість дієслова, відмінну від форм часу (завершеність, одноразовість, початок дії, а також незавершеність, тривалість, багатократність). Наведено не лише порівняльні схеми, але й приклади тренувальних вправ для вироблення мовленнєвих навичок у вживанні видових форм дієслова на заняттях із мови в туркменській аудиторії.
| 5. |
Копилова О. В. Лексичний мінімум як основа навчання лексики російської мови іноземних студентів [Електронний ресурс] / О. В. Копилова, Т. І. Курилюк // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2017. - Вип. 30. - С. 83-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2017_30_11 Описано поняття "лексичний мінімум", розглянуто підходи до складання лексичного мінімуму в європейській та російській лінгводидактиці. На підставі наукових праць із лексикографії сформульовано основні характеристики лексичного мінімуму і наведено класифікацію даного типу словників. Представлено і проаналізовано основні критерії відбору лексичних одиниць; які є релевантними для сучасних лексичних мінімумов загального володіння іноземною мовою. Надано рекомендації щодо складання лексичного мінімуму загального володіння для подальшого використання при навчанні іноземних студентів.
| 6. |
Курилюк Т. И. Учебный аудиотекст научного стиля речи: подготовка, организация, возможности [Електронний ресурс] / Т. И. Курилюк, И. П. Петренко, Ливэй Фань // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2017. - Вип. 30. - С. 97-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2017_30_12 Рассмотрен вопрос развития у иностранных студентов умений аудирования на занятиях по русскому языку отмечая, что аудирование является одним из сложных видов речевой деятельности, авторы останавливаются на проблеме подготовки учебного аудиотекста, который позволяет одновременно отрабатывать лексические, грамматические и фонетические навыки. Предлагаемая авторами система упражнений предполагает смысловое восприятие речевого произведения в условиях, приближающихся к естественному общению и реализации коммуникативной функции аудиодеятельности, что приводит к совершенствованию умений смыслового восприятия и достижению определенного уровня понимания.
| 7. |
Іванова Т. А. Особливості методики навчання російської мови туркменських студентів з урахуванням типових лексичних помилок [Електронний ресурс] / Т. А. Іванова, Т. І. Курилюк // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2017. - Вип. 31. - С. 28-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2017_31_5 Розглянуто варіанти сполучуваності паронімів і деякі помилки туркменських студентів у вживанні паронімів - слів, близьких за звучаниям, але не тотожних, а іноді й далеких за значениям. У результаті спостережень за усним і письмовим мовленням студентів-туркменів розкриваються головні причини помилковоії взаемозаміни паронімів. Наведено приклади тренувальних вправ для вироблення мовленнєвих навичок у вживанні паронімів на заняттях із російської мови в туркменській аудиторії.
| 8. |
Курилюк Т. И. Фонетический и другие аспекты изучения специальности студентами-иностранцами [Електронний ресурс] / Т. И. Курилюк, И. П. Петренко // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2019. - № 7(1). - С. 78-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2019_7(1)__17
|
|
|